- Terminologie ludologiczne.
- Gry i gracze – wzajemne relacje.
- Gamifikacja edukacji.
- E-sporty i e-sportowcy oraz gry sportowe.
- Gry szkoleniowe i serious games.
- Zjawiska społeczne i ekonomiczne w grach.
- Techniki ludyczne w nauczaniu języków obcych i szeroko pojętej edukacji.
- Nowe technologie w grach.
- Miejsce gier w kulturze popularnej.
- Terapeutyczne i rehabilitacyjne zastosowania gier.
- Literackie i filmowe inspiracje w grach.
- Wizerunek gier w mediach i odbiór społeczny gier.
Różnorodność zaproponowanej tematyki odzwierciedla wieloaspektowość zjawisk związanych z grami, liczne możliwe do obrania perspektywy badawcze oraz ewoluowanie formy, treści i roli gier w życiu codziennym człowieka. Do udziału w konferencji i wyrażania opinii serdecznie zapraszamy wszystkich Państwa: medioznawców, glottodydaktyków, językoznawców, literaturoznawców, historyków, filozofów, antropologów, teoretyków i badaczy kultury, socjologów, psychologów i psychiatrów, pedagogów, informatyków, ekonomistów, prawników, a także przedstawicieli nauk tu niewymienionych – w tym nauk ścisłych. Zapraszamy też twórców gier, dziennikarzy, e-sportowców i graczy.
Do zobaczenia w Poznaniu!